torsdag 10 juni 2010

...favoritbloggar för tillfället.

Utan inbördes ordning:
  1. Ett liv i exil
    En av de mest välskrivna som finns. Att läsa äldsta inläggen från 2005 då han fortfarande var anonym känns som att kliva in i hans liv, i bokform. Måste läsas i kronologisk ordning, men fan vad värt.
  2. Killing Zoe Again
    Ärligt och sakligt, ocensurerat. Hade antagligen inte gillat henne om jag träffat henne i verkligheten, men vad spelar det för roll när det aldrig kommer hända?
  3. Lulu and your mom
    Lulu Chang, namnet säger sig självt. Och jag gillar sättet hon pratar, tillsammans med en massa annat.
  4. Skitmysig
    Har inte skrivit på evigheter, men det han har skrivit gillar jag. Bitterhet och cynisism blandas med kall humor. Han var den ende killen jag tyckte var snygg i 9ans avslutningskatalog, antagligen pga. RATM-tröjan.
  5. Citronmuffin
    Jag bara gillar henne. Gillade henne redan då hon skrev för nöjesguiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar