torsdag 31 mars 2011

...dagen innan första april

  1. Idag tränade jag dubbelpass med mamma samtidigt som gymmet fullständigt översvämmades av kineser. Jag svettades som en gris och spinning var sjukt annorlunda från träningssätten jag är van vid, fast det var fett skönt efteråt. Det är skönt att amanda också är där, jag tror alla kineser skrämmer iväg svenskorna från bastun.
  2. Jag SKA ta körkort innan jag åker till kina. På söndag börjar jag övningsköra, efter typ 1.5 års uppehåll...
  3. Jag hatar orden "älskling", "unna", och "lagom". I mina öron har de en negativ klang fastän det oftast är menat motsatsen.
  4. Balett är så jävla kul.
  5. Jag tog bort ca 150 pers från min fb, är så trött på alla idioter. Har bestämt mig nu för att jag aldrig mer ska lägga till någon bara för att jag gillar att snoka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar